mie oon vähän eri mieltä tuosta lukko hommasta.. meinaan miula ei ole Barbiessa edessä ku avoin murikka ja ajamalla on menny tähän asti kovalla joka paikkaan.. Retrossa 4x vinssattiin ja TML:ssä ei kovalla kun kerran ja sekin oli oma moka, kun ajoin kannon panssarin ja ohjausvarsien väliin ni piti nyppästä sit liftin ylite. samoten tuo pikkuluokan paske menee ajamalla sellasiin persereikiin, esmes nousut mihin ei mene edes ison luokan vehkeet ilman vinssiä

koska se joustaa, mut se helevetillinen liike ei ole sama asia kun jousto, jousitus käsittää sisällään myös sisään ja ulos liikkeen ja niiden keskinäisen herkkyyden ja eri varsien liikkeiden väliset suhteet.. tän takia kierrejousitus on paljon helpompi saada toimimaan, kun lehtijousitus ja luulen et sitä täskin projektissa ny ollaan hakemassa, vai oonko ymmärtäny jotain väärin?
enivei, elä hyvä mies hukkoo hyvvee mekaanista, mikä on kivempi ku diesel puksuttaa ja kela pyörii vaikka ois uimassa koko auto

sähkövirvelit on näppäriä ja kivoja mut prkl jos imasoovat kunnola kunttaa tahi vettä ni sillo voip pientä offaria vituttoo
ja alustan tiet mitekä ite haluat, itelleshän sie autoo teet, molempien koulukuntien spesialisteja löytyy Palstalta ni hyvä siitä tulloo teki kuinpäin vaan