Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 14.10.2015, 18:29
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Niin ja onhan Hiace lämmin auto, vaikka olis millanen pakkanen.
Itsellä myös "isolamppuinen" työautona jakeluliikenteessä ja tämän allekirjoitan. Toinen isolamppuinen menossa, aivan viimeisiä mitä vielä tehtaalta sai toiveiden mukaisella varustuksella tilattua. Viimetalvena firman toisena autona oleva proace palautti maanpinnalle kun vaihdettiin autoja päiväksi, pakkasta oli -30-40 välillä. Proacessa lisälämmitin, joku webasto/eberi tms. huusi hoosiannaa mutta siltikin piti mennä talvikamppeet niskassa... Tuossa "omassa" hiacessa ei mitään lisälämppäreitä ole mutta vielä n. -30-35 pakkasilla saa matka-ajossa heittää takin pois kunhan ei nojaa sivulasiin

Onhan nämä hiacet karkeita kamppeita mutta omaan käyttöön just sopiva laite tämmönen viimeisen mallin pätkä hiace nelivetona ja muutoin neekerimallina. Seuraava auto tähän ajoon ei tule olemaan ainakaan psa-pohjainen. firman toinen auto (proace) on kokonaan toisenlaisessa ajossa ja kuski tuntuu olevan tyytyväinen laitteeseen, pl. se pakkaskestävyys enkä ihmettele koska ajo on niin eri tyyppistä vaikka periaatteessa samoja ajoja ajellaan.

Ps. jos "pitkänokka"-hiacessa lämmitys toimii mutta varpaita tuppaa palelemaan maantiellä niin kannattaa tarkistaa ohjausakselin läpivientikumi. Loppuu ne varpaiten palelemiset kun laittaa kuntoon.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet
Se on kumma, miten jonkun autovalinnat jaksavat häiritä toisia.
Juu, Mercedes, Lada ja Hiace on sellainen kolmikko autoja joista on jokaisella vankka mielipide vaikka kyseiselllä ajoneuvolla ei olisi koskaan ajanut edes...
Vastaa lainaten