Ei kulje haisu 140 kuin unelmissa, ja silloin käy iso pyörre tankissa
Itse olen ajellut Transiiteilla, haisuilla, Transportereilla ja Boxereilla. Karmein kiikku, laiskin ja isoruokaisin noista on haisu. Vaikka 80-luvun vapari transistori on olevinaan lussu niin vapari haisu se vasta tuhnu onkin, eikä edes d4d ole juuri sen pirteämpi. Ja ajoltaan jopa vanha ÄlliTälli eli LT24 on parempi. Ergonimia on haisussa tuntematon, haisukuskit tunnistaakin Notredamen kellonsoittajan ryhdistä

Naftaa haisut hörsivät sen verran enempi kuin muut pakut, että pienempi ruokaiseen pakuun tekee polttoaineissa säästyneillä rahoilla tonnin rempan joka vuosi ja vielä jää seteleitä taskun pohjalle. Ja mikään muu paku ei ole alle vuoden ikäisenä ruostunut kauttaaltaan, hiaset kukki ihan jokapuolelta. Tekniikkakaan ei niin lujaa ole kuin tojotahihhulit antavat ymmärtää. Tiedän useita d4d haisuja, joihin on tehty koneremppa tai kone vaihdettu uuteen jo alle 100 tkm ajettuna ja taas uudestaa 200 tkm kohdalla.
Firmaan hommattiin jokunen vuosi sitten asentajille vertailuun Boxereita, Transiitteja ja haisuja. Haisut jäi nopeasti seisomaan pihaan kun kukaan ei halunnut ajaa niillä. Vuoden ikäisenä alkoivat kukkia, meni takuuseen eli ylimaalasivat paskan päälle. Yhdestä meni kone 75 tkm ajettuna, toisesta turbo samoilla metreillä, kolmas kesti lähes 130 tkm ennenkuin laukesi. Neljän vuoden ikäisenä edes niekerit eivät halunneet ostaa niitä, kai ne romumies kävi hakemassa.