Näytä yksittäinen viesti
  #1336  
Vanha 12.10.2015, 19:24
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

itsellä se akselissa oleva linkku tarkerteli oli jäykkä niin se aina vaihtoi puolta kumpi puoli piti eli ei ollut symmetrinen se jarrutus voima. siis se mistä vaijeri jaukautuu molemmille puolille eli sen pitää olla ihan herkkä ja sit tosiaan myös palautusjouset pitää olla kunnossa ja molemmilla puolin 2 per puoli muuten ei tule mitään. Mä kyllästyin kun mulla alkoi mennä sielt rummun sisältä se vaijerin pätkä poikki yks meni ja kaverilt sain toisen kun ei raaskinut uutta ostaa ihan sika hintainen sekä rummut olivat lopussa. Lopulta vaihdoin levyt taakse ja joska kun saan auton valmiiksi on mulla huolen aiheena enää vain jarrupalat levyt meinaa kestää todella pitkää ja on halvemmat kuin ne rummut jotka kuluu yllätävän nopeasti jos siel moskaa välissä kun ajelee
Vastaa lainaten