Lainaus:
quote:
Mulla kiinnostaa kans tuo ilokaasuhommeli, kun tuo tuntuu paljon yksinkertaisemmalta ku turpojen kans ährääminen. Paljonko sellanen puteli maksaa ja monestikko sillä kiihyttelee? Laittais kytkimen kaasupolkimen pohja-asentoon eli se olis silloin saatavissa kun sitä tarvii? Kuulostaa yksinkertaiselta, en tiedä meneekö se niin? Ei kestä lisätä noita rakenteluprosentteja yhtään ja eikös turbot ja muut ahtimet rinnasteta moottorin vaihtoon? tuo pullohomma olis helppo ottaa pois aina tieliikennekäytössä ja tehonlisäysmäärähän riippuu suuttimien koosta, että olis sitäkin helpompi säädellä? Näin olen antanut itseni ymmärtää? Siinäpä vasta kysymysmerkkejä?
No kyllähän tuosta nyt pääsee!
|
Alkoi pikästä aikaa kiinostaa n.o.s systeemikin....
alkuun pääsee:
http://www.holley.com/nosnitrous/index.html ja
www.hestec.fi ja lisää googlettamalla.
Holleyllä näyttäisi olevan mielenkiintoisia "yleis" sarjojakin ja hesteciin saa ilokaasuennakonmyöhästyksen säädettyä.
Olishan se tietty reteetä jos/kun auto käyttäytyisi kohtuu normaalisti kunnes painaisi esim. vaidekepin nokassa olevaa go-baby-go nappulaa.
Nyt kun asiasta tietävät kertoisi miten noi asiat oikeesti on. Onko tuollainen visio mahdollista? Eli toi taikanappula joutuisi kait ohjaamaan muutakin kuin kaasun magneettivenaa? Miten on moottorin kestävyyden laita, tarviiko jotain erikois-osaa esim. erikoisvahvoja kannenpultteja tms.?
Note! This message was posted anonymously!