Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Itsellä taitaa olla kolme noita E7 luureja hyllyssä. Kyllä ne on sellaista kuraa että HUHHUH! Pelkästään luurin resetoiminen vie muuten useita minuutteja. En nyt aikaa ole kellottanut, mut varmaan lähemmäs puoli tuntia. Se käyttis lagaa noissa jokaisessa aika huolella. Yrität jotain ohjelmaa saada auki niin johan alkaa se tökkiminen. Jokainen noista luureista kaatuilee myös jos se on ollut liian pitkään käynnissä. Yleensä pari päivää on maksimi. Yhdessä oireisiin tulee myös se ettei siihen voi soittaa ollenkaan, eikä sillä voi soittaa. Se ei vaan avaa sitä soitto ohjelmaa.
Jos nuo Kaitsu on jotenkin ylivertaisia niin saat nuo kaikki kolme luuria itsellesi jos haluat? Pennutkaan ei niitä halua. Se qwerty näppis niissä on kyllä ihan hyvä, mutta kun se on muuten niin onneton esitys.. Ne pitäs olla vielä tallella, ellen heittänyt roskiin niitä.
|
Niin jokaisellahan on omat suosikkinsa niin autoissa kuin puhelimissa ja kaikissa on omat vikansa tai ominaisuutensa….ja onhan toi jo jonkun vuoden vanha uusiin verrattuna.
Mutta itsellä toi E7 on käyttökokemuksen perusteella ollu paras luuri, mulla on ollut työkäytössä kaikki kommunikattorit gen1 lähtien ja muitakin.
Toi E7 ei kyllä mulla juurikaan jumitellut, onko sulla niissä se vanhempi vai päivitetty uudempi käyttis? Se mikä tossa puhelimessa pitää muistaa
on, että sulkee myös niitä aplikaatioita kun ne jää helposti auki, sit kun niitä on paljon taustalla auki, niin hidastaa ja tietty jossain pisteessä voi jumittaa myös.
Mut ei mun tarvinnu tota mielestäni juuri koskaan resetoida, ja mulla se on ollu (kuten luurit yleensä) ihan heavy duty käytössä työvälineenä läppärin rinnalla, eli käyttötunteja on paljon, s-postia, neuvottelupuheluita, dokumenttejä, hyötyappseja nettiä etc. Työreissuja koti- ja ulkomailla. Ei mitään pelaamista tai viihdeappseja juurikaan tullu käytettyä. Kameraa ja videota kyllä, mitkä mun mielestä on tossa ihan laadukkaat myös.
En usko että teen useammalla luurilla mitään -kiitos kuitenkin tarjouksesta - kun yks puhelin on kuitenkin vaan kerrallaan käytössä, ja tällä hetkellä se on Lumia 925 olosuhteiden pakosta, kun corpin IT tukee ainoastaan Windows luuria, iPhonea ja Blackberryä henkilöstön puhelimiin s-postin osalta. Tuossa Lumiassa harmittaa lyhyt akunkesto. Paskin puhelin mitä on ollut ja missä on ollu eniten harmia, vikoja/jumeja ym. on ollu iPhone5, ihmettelin kun sitä oli hypetetty niin paljon.
No, eipä noissa ole onneks ollu omat rahat kiinni...