mie metästin tuota jordaania jo puol vuotta sitten mut en ala putken pätkästä maksamaan mitään viittä sadaa, käytetyistä siis.. tikut on, 2 kierrosta mukana aina.. tuo insa on vähän vittumainen voimansiirrolle, koska PITOA ON ja en ole viellä edes "hurjastellu" paineiden kanssa, loiva 0,5bar ollu tähän asti ja varaa ois laskee viellä, koska ei mitään eleitä, että eläs vanteella ja vasta raotettu ovee miten hyvin tuo alla oleva kierros venyy esteiden päälle..
nyt on sovittu kaupat eri jakiksesta ja meinasin et sompailen autoon traditionell NP231 ja SYE:llä tulossa. katotaan ne välitykset ja peltimuutokset kun saadaan eka muu voimansiirto kuntoon.
edelleeki ettei unohu niin tekolistalla on osien siirtelyä auton päästä toiseen, keula ja peräylitysten eliminointia, auton kokonaispituus lyhenee n 30cm noilla muutoksilla ja tankki häviää kantotutkan paikalta pois, samoten tarkotus on tehdä "liukulevy" tuonne pohjaan, että saa kivikoissa laskee suruttomammin, vaikka näkyyhän tuo kestävän raahata auton koko painollaan jakiksen varassa..