hitoy on ny vähän niiku asian ytimessä, herkkyys ja hervoton jousto ei oo sama asia. ihe tuusailin sillon aikonaan sen 160 koppasen latijousituksen kanssa ja siihe saa oikeesti laittaa aikaa ja tupakkia, et sen saa toimimaan herkästi, jos saa, mie en kyl osannu

ny pitäs XJ:n takapää saada elämään ja voip olla et menee ennemmi hermot ku se alkaa joustamaan
sen takia kierrejousia suosin, koska kierteiden toiminta on suoraviivasempaa kun latijousituksen. joko ne on herkät, tai sitten ei ole, sillo pannaa ohkasempaa lankaa ja ne herkistyy, mut samalla et korotus säilys, pitää jousia jatkaa.. lyhyt matikka ja helepolla saa tehtyä aika toimiviaki jousituksia

latitki on varmasti helepot sellaselle joka tuntee perinpohjin miten mikäkin komponentti pelaa, itellä tyssäs se homma siihen kun joteki tuntu et riiput kahnaa aina jossain kulmassa ja se jousto "tökkää" typerästi ja en ilimeisesti sitte osannu laskee riippujen pituuksia suhteessa latien pituuteen tms..
iskari merkkaa kanssa aika paljon nimenomaan tiellä, jos kaikki on oikein ni emmie usko et SOA ois paskempi ajaa maantiellä ko vaikka kierrealustanen LWB GR patrolli. voihan se vähän horjakalta tuntua siel ylääl mut varsin kulkee suoraan ja rauhallisesti kun homma on vaa tehty oikein