Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
Alkuperäiseen moottoriin liittimen numeroihin:
Maadoituksen sukuiset
31 b - valkoinen - releeltä
31 ruskea - maadoitus
Jännite sukuiset
53 vihreä
53 a musta vihreä valkea -> asentotunnistuksen off
53 b punainen -> tihku
|
Mulla vaan ei ole alkuperäistä moottoria, eikä sen liitintä, kaikki johdot on irrallisilla lattaliittimillä. Eikä ole kyllä tuollaisia värejäkään...
Näin oletinkin, että kaksi oli maapuolelle, aian paloi sulake, kun niihin kytki väärän johdon. Yksi liitin mietityttää, siihen tulee jännite aina kun autossa on virrat päällä. Siinä on mustakeltainen ja mustavioletti johto yhdistetty samaan liittimeen. Pitäisikö siihen oikeasti tulla jatkuva virta?
Tarkennuksena vielä, hidas ja nopea toimii, mutta kun laittaa tihkulle, niin on hetken aikaa pysähdyksissä ja sen jälkeen alkaa pyyhkimään pysähtymättä. Eikä tosiaan osaa pysähtyä oikeaan kohtaan. Vika voi olla releessäkin, haluan kuitenkin ensin varmistaa, että johdot ovat oikein.
Kokeilin 123:sen releellä myös, joka on varmasti kunnossa. Rele on kuitenkin erilaisella liittimellä. Navat ovat samoilla numeroilla merkittyjä, joten tein johtosarjan alkuperäisen pistokkeen ja uuden releen väliin. Vika ei kuitenkaan korjaantunut.