OT: Kansa vaatii konttorin nimeä missä tuo vidumainen katsuri on...
Itse voin sanoa et jos Helsingissä Aleksis Kiven kadun A-katastuksessa käytte niin varokaa ( laseilla varustettua metriviiskyt hattupäässä huulipunaakäyttävää transvestiittiä, tai ainakin se siltä näyttää)... Aivan kusipää, auto (vajaavetoinen) oli leimattu samalla konttorilla 3kk aiemmin( jälkikats.) ... Piti hakea tuoreleima, ja löytyi muka kaikkea kivaa vikaa.. Hakkas perkele konehuoneessa jarruputkea sorkkaraudalla ja sano et toi on ihan huono, menee kovassa jarrutuksessa rikki...
Kaveri joka oli leimannu auton just siloin edellis kerralla katteli vieressä kun katsasti toista autoa samaan aikaan ja pyöritteli päätään...
15vuotta vanhan auton olis pitäny olla joka vitun nippeliltä kuin uusi.
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Yhtä asiaa en ymmärrä, minulla on otteessa 255/85-16 ja tuli katsastusessa puheeksi nin sanoivat että esim. 235/85-16 kokoa ei saa laittaa suoraa alle vaan on hommattava luvat ja vaika mitä. Oonkohan minä tyhmä vai kats setä??
|
Tuota, jos en ihan vituralleen ymmärtänyt mitä yksi kaveri mulle syötätti rengasjuttuja niin rengaskokoa ei saa pienentää siitä mitä otteeseen on pienimmäksi koo'oksi merkitty. Perusteli tämän sillä että jos rengaskokoa pienentää niin tulee epäilys riitämättömästä renkaan kantavuudesta. Samainen kaveri selitti(tai ainakin niin minä sen tajusin) että tässä seikassa on sellainen "hauskan" oloinen piirre että jos es. autoon on leimattu 33":set niin sitten autossa on oltava 33":set eikä pienemmät vaikka auto olisi alunperin tyypitetty vaikka nyt 235/75/15" renkaille, 33"ssa kun on erilainen kantavuus kuin 235/75/15":ssa.
Oli samainen kaveri käyttänyt HoJoaan helsingissä saakka muuten leimalla kun paikallinen mutterinpuristaja(vanhempi mies, harmaahko parta) oli tuumannut että tollasta autoo ei meillä saa leimalle, autoon oli AKE:lta saatu hyväksytyt rakennemuutokset ja kaikki muut laputkin kunnossa, katsurille ei vain kelvannut.... on vähän sellaisen "vain-minä-tiedän-mikä-on-oikein" miehen leima siinä ukossa ja ANTAA SIKAMAISTA RÄÄKKIÄ katsastettavalle autolle.
-- Wannabe OFF-roader --
|
-J-