Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ61-86
Kattelin et rj on konepellistään aika tarkkaan paloteltu ja ajattelin vaan et onks tossa joku muukin tarkotus sentään kun et saa hiukan painoa pois vaan ihan noin mielenkiinnosta ajattelin kysyä. Ja kun joutuu sen kans kumminkin hiukan vaivaa näkemään et saa sen kohtuu umpinaiseks takasin ja pysymään koossa jotenkin kun aika tarkkaan on paloteltu ylimääräset palat pois eikä se varmaan sentään ihan noin avonaiseks jää mitä kuvassa oli.
|
Tohon hommaan menee n.4-5h
Onhan tuossa hyötyjä. koitapa tökätä täysinäistä kolapulloa niin kaatuu heti. sitten juot siitä 70% pois ja koitat uudestaa niin eipä enään kaadukkaan helposti.
konepelti on suht ylhäällä joten tässä käy sama ilmiö.
lisäksi akselit kestää paremmin kun painoa on vähempi.
Keulasta on lähteny n.65kg
akku, sisälokarit ja konepellin pintapelti ja jos lifti laskettais konepelliltä vielä niin joku 85kg ainakin.
ja tämä on vasta alkua sillä ostin rasiaporan