Viestiketju: Vetoakselin nivel
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 30.09.2015, 00:19
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
..ja sitten vielä muistaa sillä lekalla mätkiessä, että noi vetarin korvat voi ihan oikeasti saada vääntymään jos ristikko on jumissa. Jos on pilkkonut ristikon osiin, niin paras tapa olisi riittävän tukeva vastinkappale mihin vetarin korva nojaa, ja sopivalla hylsyllä (useimmat 18mm/ 19mm hylsyt ok) sitten haluamallaan metodilla puskee kupin ulos toiselta puolelta.

Se sopiva metodi voi olla järeä ruuvipenkki (itseltä joskus halkaisin yhden Motonet/ Biltema/ Bauhaus- laatuisen kiinanpaskan ), prässi tai ~5kg moska/ leka. Vasara tahtoo olla huono, ei oikein saa riittävää iskuvoimaa että lähtisi kupit liikkeelle..
ne korvakot kantsii olla aina pöytää tai penkkiä vasten jos menee moskapelissä irrottelemaan, noissa japsimaastureissa kestää hakata vaikka lattiaa vasten, mut nuo alulelut ei moista kestä. tai emt onko jeepin korvakot alumiinia tai mitä ovat, mut sillon kun avarsin niitä niin ihan puukolla ois voinu vuolla lastua pois.. eli kantsii tukee ne korvat, otti sit ihan millä tahansa, se prässi meinaan ruttaa viellä herkemmin ne, jos ei ala irtoilemaan. eka irrotinta reilusti, sit venailee rauhassa, oikee hylsy kohalleen ja napauttaa pajavasaralla, jos ei tapahu liikettä ni lisää straippia ja oottelua, ajastaan ne likoo irti, voi ne laittaa vaik löpöön yöksi virumaan jos ei ole kiire. kieroilu ei oo väärin, jos ei tartte käyttää voimaa, jeepin remppaaminen on vähä niiku neitsyttä vonkailis
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten