mie en bertoista tiedä, mut jäykkäakselinenhan se on ja ite tekisin takapäähän TODNÄK range tyyppisen (3-linkki?) systeemin, koska se joustaa ja se joustaa vähän helevetisti

TOKI jeeppimiehenä tekisin Grand Cherokee mallisen 4-linkin joka myöskin joustaa aivan sairaasti, mutta ongelmaksi todennäkösesti muodostus se, ettei tarpeeksi topakoita ylätukareita saa BJ:n akselimassoille. sama homma etupäässäkin, toisekseen mitä noita voi omakohtasesti vertailla, niin GR patrollin etu/takapää on aivan ylivertasen hyvä ajaa maantiellä ja se viellä joustaakin ihan eri malliin kun mikään latijousitus. eihän siinä mitää jeepin herkkyyttä ja superjoustoja ole, mutta varmasti kymmenen kertaa eläväisempi mitä lehdet

yks mikä varsin puoltas tuota GR jakarisydeemiä ois se, että tojon ja nissanin akselistot on aika liki toistensa kaltasia, niin ite toteutus on helpompi varmasti, kun alkaa "suurentamaan" jeepin varsistoa oikeissa mittasuhteissa

taakse varmaan löytyy palstaltaki varmaan ainaki Tapsalta tukareita, et eikähän ne valmiistakin saane tehtyä