Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei
Luisin ratti mullakin on kiikarissa/haaveissa, mutta ei se uusi ratti nyt ole tärkeysjärjestyksessä kovinkaan korkealla. Ehkä joskus sitten... 
Mie oon Lällin kans oppinut malttia, ajelen vaan 80km/h ja hymyilen nätisti. Okei joskus ohittelen kun kulkeehan toi kyllä, mutta ei viitti toista kauheesti huudattaa kun ei tommonen kuitenkaan ole miksikään katukilpuriksi suunniteltukaan. 
Joo ei perse, voin vaan kuvitella miten kauheeta sillä ruorilla on ajaa nyt kun on tottunut parempaan. Ralliratilla saa niin nopeesti liikkeestä kiinni jos esim. haukkaa uraan. Ruorilla se on aina ihan helvetinmoinen liike mikä siitä tulee niin kaistalla kuin kabiinissakin... 
Piti mennä huomenna leimalle mutta yllättäen unohdin vaihtaa sen ratin...no ehkä perjantaina sitten. Tai ens viikolla.
|
Kannattaa luisin ratista ottaa se falcon tms joka hieman isompi kuin tuo mun on meinaa välil aika koomisen näköistä ja tuntuista ajella ja veivata sellaista mini rattia

oli jokin päähän pisto ottaa mahdollisimman pieni kun sai orggis ruorista tarpeekseen. No tuo on kyllä totta mä kyl silloin kun oma oli viel hengissä niin painelin lappu lattiassa melkein aina joku 130 se jaksoi kelata ja pidemmän matkan jälkeen piti hellitellä kun rupes lämmöt nousee lähemmäs punarajaa.. hetki hieman hiljempaa niin viileni taas normaaliksi itsellä se lämpömittari huiteli silleen et jos kone lämmin varsinkin talvella jätit ajosta sen käymään niin ei kauaakaan niin oli viisarin mukaan lähempänä kylmää kun normaali lämpöä
Noh eihän sen ratin vaihto ole kuin vartin homma