Mä niin osaan samaistua tuohon kolmanteen auttavaan käteen kun projektin kanssa touhunnut yksinhän sitä suurimmaksi osaksi on tullut tehtyä ja runkoa pyöritelty ympäri jne akseleita liikuteltu alle kammettu rengasta sekä jousta jne puhumattakaan välillä siitä että jaloilla tuet jotain tosella kädellä jotain ja toisessa kädessä poltin ja ei aina ekalla onnistu eli rällä käteen ja sauma pois ja uusiks koko hommeli. Mutta en mä tiedä onhan se hieman opettanut kun yksin vaihtelee traktoriin linkoa lanaa asentelet ketjuja ja milloin mitäkin aina jokaisesta on selvitty välillä on muutama ärräpää saattanut lentää

Mutta mussa on sellainen että mä tarvin koko ajan haasteita jos asiat oisi liian helppoja niin mä tod näköisesti olisin pää täys ilmaa ja sit mä vasta jumissa olisin se vasta kauheeta olis
Ja mitä tulee tuohon ajatteluun niin mulle ei sovi se että roiskisin menemään vain kovalla työmoraalilla koska usein siinä käy silleen et se saattaa mennä hieman pieleen ja näin ollen joudun tekemään kokonaan sen uudestaan alusta alkaen niinkuin projektissani kävi 2 kertaa tiettyjen asioiden kanssa. Jos taas oisin miettinyt pidempää jne olisi ehkä mahdollisesti voinut saada ekalla kerralla tehtyä oikeanlaisen tai sitten ei..