Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89
Nii siel mittaris tais olla 2 isoa polttimoa hoitamassa mittariston valojen virkaa. Eipä ole kyllä tullut itse koskaan kiinnitettyä huomiota lisäjarruvaloon  joku iskenyt sumuvalot sulle keulaan? aika oudosta paikasta vuottaa syyläri itsellä ei koskaan tuosta vuotanut kaikkialta muualta kylläkin senkin edestä  siin tais olla o rengas tiivisteenä siinä muovi ropussa  muutaman kerran on meinaa tullut harrastettua tuota nesteiden poistoa ja uudelleen täyttöä silloin kun auto viel oli ajokunnossa. sekä syöttöpumpun irroitusta kans harjoiteltu liiankin hyvin 
|
No joo, vähän jäi mystiseksi että pimensikö se yksi polttimo koko mittariston vai saatiinko mittaria purkaessa ja kasatessa vaan joku kosketushäikkä katoamaan.

Joku on iskenyt eteen pikkuiset sumuvalot ja takapaksiin lisäjarruvalon. Se lisäjarruvalo sitten aina offireissun jälkeen joko roikkuu johtonsa varassa ovessa, tai sitten kerran se kääntyi näyttämään sisällepäin.

No nyt se on liimattu uudelleen, joten josko se hetken kestäisi omalla paikallaan. Se on siis sellaisilla tarroilla ikkunassa kiinni.
Muistaakseni siinä syylärin tyhjennysropussa oli sellainen litteä tiiviste joka oli jo vähän kopertunut käppyrä. Joko se tiiviste on nyt lopullisesti väsynyt, tai sitten käänsin jengat vituiksi (toivottavasti en...).
Mulle tuli uusi asennusmasennus, juuri kun selvisin edellisestä. Autotallissa roplaaminen on aina kivaa, mutta ei saatana kun en pärjää viittä minuuttia kauempaa yksin, kun sitten mulla on jo jotain kysyttävää tai tarvisin kolmannen käden hetkeksi. Niin siinä sitten "vähän" niinkuin tallin muu toiminta kärsii kun mie olen Lällin kanssa paikalla. Se alkaa vituttaa ainakin itteäni, kun tuntuu että olen koko ajan vaivaksi ja aina minuu pitää auttaa tai odottaa.
Tänään mie yritin tehdä pakoputkea, mutta onnistuin vaan silppuamaan metrin verran putkea pillunpäreiksi. No opin ainakin miten sitä putkea ei tehdä. Nyt mulla on väliaikainen katsastusputki paikallaan ja se on niin vitun hirveä sätös, että mie aloin kyllä melkein kotimatkalla itkemään kun mua masensi niin paljon. Ja kaikenlisäksi sen tekemiseen meni koko vitun päivä ja se tosiaan on vaan väliaikainen.

No olisi sen nopeamminkin saanut tehtyä, mutta kun oli koko ajan kysyttävää ja käsipula ja en mie kehdannut häiritä ja ja ja plääh. Istuskelin sitten auton alla ja kelasin mielessäni kaikki kirosanat mitä keksin ja sitten tein saman makuultani.
No enivei, ens viikolla tai viimeistään sitä seuraavalla käyn hakemassa vikalistan. Nyt on jonkunlainen pakoputki, kun sellainen kuulemma täytyy leimalla olla (ihme nipotusta?!) ja sitten täytyy vaan ampua ratti irti ja orkkisratti tilalle niin töötti toimii. Ei kai siinä muuta. No ehkä etujarrut avata jos viittii, just nyt tuntuu etten viitti kun sitten pitäisi taas häiritä jonkun offikaverin talli-iltaa.
Sitten kai se jää leiman jälkeen seisomaan, koska en edes oleta, että saisin peltihommia tehtyä käden käänteessä. Kai siinä joku vitun kaks vuotta ainakin menee.
Sanoinko jo vittu? Entä perkele? Entä perse?
Taidan keittää kahvit.