Viestiketju
:
Käyttöauton laittoa - Grand Cherokee maastokelpoiseksi
Näytä yksittäinen viesti
#
7
25.09.2015, 20:28
Timo_L
Legenda
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Imusarjan remppaa.. eli "keggerin" pohjasta alkuperäinen totaalisen rimpula pohjalevy & tiiviste pois, ja parempaa tilalle:
..kuvassa on vihje perusmeiningistä..
Eli tähän; yleensä 5.2/5.9 Magnum- koneiden imusarjan etu- ja takanurkkien pulteista joku katkeaa. Minulla toki meni jokainen poikki
Positiivisena asiana se, että nämä on aikalailla ainoat pultit mitä tässä autossa on ikinä katkennut irrottaessa. Projektista siis tuli hieman isompi kuin piti.. huomenna jatkuu operaatio kansien irrottamisella
Plenumiin oli jo imeytynyt hieman öljyä, ja tiiviste oli hyvää vauhtia menossa huonoksi:
..joten imusarjassakin oli hieman öljyä - ei kuitenkaan kovin paljoa. Olen nähnyt kuvia sellaisista mitkä on aivan mustia öljyn tahrimia paskoja
Ottaen huomioon että omalla autolla on ajettu 220tkm ja kulkine on 17 vuotta vanha, niin ei voi valittaa. Onneksi tehdas ei ole laittanut tähän EGR:ää..
..ja putsattuna
Alkuperäinen imusarjan pohjalevy vs. uusi - huomioitavaa tässä se, että alkuperäisessä on pieni pokkaus ympäri + tiiviste vielä paikallaan. Uskoisin, että tuo uusi ei tule antautumaan ihan helpolla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Timo_L
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Timo_L
Etsi kaikki Timo_L:n viestit