Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 25.09.2015, 20:28
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Imusarjan remppaa.. eli "keggerin" pohjasta alkuperäinen totaalisen rimpula pohjalevy & tiiviste pois, ja parempaa tilalle:

..kuvassa on vihje perusmeiningistä..




Eli tähän; yleensä 5.2/5.9 Magnum- koneiden imusarjan etu- ja takanurkkien pulteista joku katkeaa. Minulla toki meni jokainen poikki Positiivisena asiana se, että nämä on aikalailla ainoat pultit mitä tässä autossa on ikinä katkennut irrottaessa. Projektista siis tuli hieman isompi kuin piti.. huomenna jatkuu operaatio kansien irrottamisella




Plenumiin oli jo imeytynyt hieman öljyä, ja tiiviste oli hyvää vauhtia menossa huonoksi:




..joten imusarjassakin oli hieman öljyä - ei kuitenkaan kovin paljoa. Olen nähnyt kuvia sellaisista mitkä on aivan mustia öljyn tahrimia paskoja Ottaen huomioon että omalla autolla on ajettu 220tkm ja kulkine on 17 vuotta vanha, niin ei voi valittaa. Onneksi tehdas ei ole laittanut tähän EGR:ää..




..ja putsattuna



Alkuperäinen imusarjan pohjalevy vs. uusi - huomioitavaa tässä se, että alkuperäisessä on pieni pokkaus ympäri + tiiviste vielä paikallaan. Uskoisin, että tuo uusi ei tule antautumaan ihan helpolla

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten