Sellanen joten kuten silmillä havaittava valojen tehon vaihtelu on ainakin vanhemmissa hiluxeissa ihan normaalia. Ja vaihtelee se jännite melkee vehkeessä kun vehkeessä koneen kierrosten mukaan just sieltä päälle 13 voltista aina 14,5 volttiin. Jos noissa raameissa pysytään, niin tuskin on jännitteen vaihtelusta kiinni se, että noi isot H-polttimot ei kestä? Ei se hehkulanka kuitenkaan ihan kauheesti tiedä, että miten laadukasta sen saama sähkö on. Mäki allekirjotan ton jutun että noi kaiken maailman kalliimmat nightbreaker tai +25% polttimot ei kestä oikeastaan yhtään missään ajamista kun kaikki tiet on kuoppia täynnä ja niissä on kai sitten ohkasemmat langat että palaa kirkkaammin
Paras olis kattoa vähän yleismittarilla että mitä siellä jännitteessä tapahtuu, muuten menee pelkäks spekuloimiseks.