joo jotain tuohon tarttee kehitella "talvitauon" aikana.. muuteki tulossa niin isot muutokset koriin jne, ettei enää ohjauksen uudelleenrakentaminen taija paljoo tyollistaa, tai kerkee sen tehä sit seuraavana talavena
pikku updeittiä, sepitin eilisen autoo retroo varten ja niin viaton yksilö, ettei noita paria hajonnutta juttua lukuunottamatta tarvinnu tehä edes öljynvaihtoo periin

eli auto on ns "race ready" kute lontoolainen, tai ameriikan joe sanos, tietty pakkaamista lukuunottamatta, vissii miun ajohistorian aikana eka kerta ku 25,5h starttiin ja mitää ei ollu rikki :P hajooha se sit kisan aikana, sehä on aivan varma, mut mut

toisella apparilla repes vähän nauru puhelimessa ku kysy et mite auto pelas koeajolla ja ko tuumasin et normaalia voimansiirron rätskämistä ja paukkamista ja epämääräsiä kolinoita lukuunottamatta toimii normaalist ja uusia ääniä ei oo tullu

kauhulla ootan talvella olevaa leimaamista :P
enivei, Team G42 tavote ois ajaa ns täysi kisa-aika ja samalla kaavalla ku viime reissuskii, et jos ei omassa jäädä vikaks ni siittä ylöspäin kaik on plussaa, kuskin salatoive ois parantaa sijotusta TML:stä, mut taitaapi kyl olla nii kovaa sakkia stanuissa et se tuurilla ajettu kuudes sija ei mikkelissä parane