Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89
hyvinkin samannäköistä tavaraa ne yleensä olleet itse joskus kokeilin niin meni termostaaatti tukkoon. Sen jälkeen pesu koko järjestelmää eikä enää koskaan kyseisiä aineita mihinkään peliin.
Eiköhän sitä kullakin meinaa syys masennusta olla... sulla sentää on auto yhdessä kasassa kun taas itsellä on hyvin paljon tekemistä omassa tännekin muutaman kuvan lisäilin profiiliin ja oli läheellä etten tehnyt maasturiprojektia mutta ei kyl viel kerinnyt
Mikäs sulla maasturissa ärsyttää? 
|
Okei. Mulla joskus teiniaikoina on parissa Corollassa jotain paikkamömmöä ollut, laitettiin kun ei muutakaan osattu ja mihinkään ei ollut rahaa. En koskaan katsonut syyläriin milaista tavaraa siellä sitten pyöri, mutta molemmat pirssit toimi moitteetta sen jälkeen vielä pitkään.
Oon kyllä nyttemmin kuullut, ettei moisia mömmöjä kannata pitkäaikaiskäyttöön laittaa, mutta hätäapuna ajaa asiansa.
Kävin tossa treeneissä äsken ja ne meni sentään hyvin. Jaksoin jo taas hymyillä Lällille parkkipaikalla. Onhan se ihan symppis kaveri (haluaisin vaan nähdä sen jo uusissa väreissä ja leimattuna).