5.9:n imusarjaa irrottaessa (plenumin fiksaus) vain neljä pulttia katkesi.. eli siis ne tavallisimmat pultit katkeamaan on imusarjan etummaiset ja taaimmaiset nurkat - mulla meni sitten kaikki neljä
Noh, pääseepähän taas koittamaan mutterin hitsausta lyhyen pultinjämän päähän ahtaassa välissä (ZJ:ssä ei todellakaan ole liikaa tilaa takanurkkien kohdalla). Etupää toivottavasti menee helposti.
Muuten oli aika simppeli homma tuo irroitus, ei siinä mennyt kuin reilu kolme tuntia varsinaista työaikaa. Isoimmat ongelmat oli kun piti nuo neljä katkennutta pulttia ensin porata vähän lyhyemmäksi että sai imusarjan irti, toinen oli bensakiskon pikaliittimen irrotus ilman varsinaista työkalua
Plenumi ei vielä vuotanut pahasti, mutta tiiviste ei ollut ihan kunnossa myöskään. Juuri sopiva hetki korjata. Taidan samalla vähän modata tuota originaalia "keggeriä", ainakin se imusarjan sisältä puoliksi jakava levy pois ja vähän lyhentää imukanavia. Tiedä sitten onko siitä juuri muuta kuin persdynossa hyötyä, mutta väittävät ainakin virtaustestien mukaan että 5-10% parannus alkuperäiseen on aika lähellä
Jos joskus innostuu, niin sitten joku huomattavasti paremmin virtaava imusarja + Edelbrockin alumiinikannet..