Tosta rengas asiasta. Mulla on 255/85-16r mud terrainit alla ja näyttää kyllä pirun hyviltä, kuvia löytyy mun projektiosiosta. Omaan mieleen ei kuitenkaan ole ajossa oikein mieluiset. Odotin maantiellä pahempaa, on noi yllättävän hyvät mutta kun maantie ajoa tulee niin paljon niin eihän noissa mitään järkeä ole

Jos maastossa/huonommilla teillä ajoa tulee 80% niin miks ei, mutta sitten taas kun Gee tuntuu menevän näissä maastoissa ihan normi renkaallakin tarpeeksi hyvin perus maantallaajalle... Velipojalla Kosovosta vuoden kokemus geen kanssa missä oli perus misukat alla. Kertaakaan eivät jääneet mihinkään jumiin ja siellä kuitenkin aika paskaa maastoa. Pajerot kun jäi jumiin niin geessä laitettiin neliveto vasta päälle!
Ryökäle sentään, passaakohan tätä tulla joskus kattomaan kun ajelen joka viikonloppu Pieksämäen ohi, jos siellä tätä rakentelet? Mua ainakin kiinnostais noi korjausmanuaalit ja vähän muutenkin tutkia tällasella mallilla olevaa geetä, helpottais omaa projektia kun pääsis tällasta tutkimaan ekana.
Kannattaa noista osista kysyä myös KL-varaosilta tarjous, niillä kyllä vähän hinnat vaihtelee. Jos osat on hyllytavaraa niin on edullisia, mut jos joudut tilaamaan jonkun perus osankin niin iskeevät ihan järettömiä hintoja. Kuten vesipumpulle 250e hinnan ja vielä vanha olis pitäny antaa takasin!