Timo, sie oot

koska se ei voi korvata tankin normaalia huohotusta, oli jenkki, kiina, tai euromalli, siellä on aina reikä sisällepäin (täyttökorkki). ZJ grandin ecu on tasan niin dami, ettei tuollanen letkusysteemi sytytä mitään, hyvä jos se osaa hoitaa seokset ja kipinän koneelle
järjestelmä ei tee mitään muuta kun huljaa alipaineella (raittiilla ilmalla) tankin tyhjää ilmatilaa ja aktiivihiilen läpi vetää ne "huurut" imusarjaan.
systeemissä voi olla, tai mie näen autoinssin ajatuksen miksi noin on tehty, siinä on tavallaan valittu kahesta pahasta pienin, mutta ite näen, että suljettu tankin rakenne on parempi kun "tuulettaa" tilaa jatkuvasti, esmes just mettäkäytössä, missä auto käy paljon tyhjää ja l-tilat nousee alustassakin helvetin korkeiksi, en nää mitään järkee kuletella bensaa kaasumaisessa muodossa (muoviletkussa) auton alta, kuten tuo linja on fiksuna vedetty.. muutenkin omassa menossa turvatankkiin jne järkeistämiseen tuon pa puolen kanssa, mut niistä sit enempi, ettei mäne täysin offtopiciksi
enivei, valkkaat kumman lähestymisen tahansa, niin tee se kunnolla, eli kiinnitä pönttö ja letkut hyvin jos päädyt siirtämään sen. jos taas poistat, niin tulppaa reijät kunnolla, ettet tosiaan tee tankkiin ylimäärästä reikää ja imusarjaan yhtä ilmareikää lisää, joka voi sotkee moottorin toiminnan.