Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 20.09.2015, 21:58
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti

Samalla tutkailin vähä laatikon rakennetta ja alkoi tuomion urut soimaan takaraivossa. EIHÄN tuo ensimmäinen ratas ole vain päälaatikon laakerien varassa meinaan jos tuo sisääntuloakseli ei ole oma yksikkönsä laakereineen päivineen niin perkeleelläkös tuosta nyt tekee erillisen jakiksen? miten on, kannattaako edes purkaa todetakseen asian olevan kuten pelkään vai pitääkö koittaa myydä tuota johonkin ja kokeilla jotain muuta?
kyllä siinä pääakselin takapäässäkin on laakeri, muistaakseni neulalaakerit tuon irroitettavan takaosan sisällä.
nimimerkkin jampeli tjs tais ottaa suzukiin just 4-vaihteisesta jakiksen. joku muutos siihen vaihteistonpuoleiseen laakeriin piti tehä.. kannattaa ettiä se suzkin rakennustopiikki ja lukea siitä.EDIT: tuolla: http://forums.offipalsta.com/showthr...t=55487&page=8
mikään akseli eikä osa ei sit käy suoraan 5-vaihteisesta tuohon..

mullakin vastaava projekti ollu tekeillä ainakin puoltoistavuotta mut 5-vaihteisen jakis.. ja sit hävis se pääakselin pätkä jonnekkin..

Viimeksi muokannut matti.v : 20.09.2015 22:03
Vastaa lainaten