Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 19.09.2015, 09:54
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Mulla on toi 4,0 stroukattu 4,6 kokoon kampura-veivi-mäntä muutoksella. Poraus on sama, 4,0 on siis 3,9 eri jakopäällä + jotain muuta pientä. Tosin ei noita 4,0 koneitakaan hyvinä pidetä mutta toistaiseksi tuo vanha vajaa 300tkm lohko kiikuttaa piirasta nöyränä ilman vesiongelmia, ei ole ikinä juonut vettä ja kun kone oli auki 200tkm kohdalla nokan pilaantumisen takia niin putketkin olivat pysyneet paikoillaan.
On tuolla pajassa tehdasuusi alakerta kyllä odottamassa, jos jotain käy...

Toki joku gurumpi voi valistaa näistä enempi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten