Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuorimies
Hyvännäköiset renkaat. Itse olen tykännyt jostain syystä geestä ilman levikkeitä ja tässäkin sen näkee että hyvältä näyttää!
|
Totesin itse saman, etenkin tämä virhreä näyttää enemmän sota mallilta ilman levikkeitä ja tällä 16" rengastuksella.
Vaihdoin tänään termostaatin, oli heikon näköinen ja tiivisteen sai murustella pikkupalasina pois. Lämpö-ongelmakin ratkesi, vika oli kuin olikin mittarissa. Soitin varmistukseksi edelliselle omistajalle ja hän sanoi että se on kauan ollut viallinen, kuulemma maadotusongelma jota on koitettu korjatakkin. Pitää lämmöt punaisen rajamailla ja voi olla paljon punaisen puolellakin. Mun mitta tuli jo täyteen näitten vakiomittareiden kanssa. Asennan kaveriks lisämittareita joihin uskaltaa luottaakkin, toki asennus niin ettei kojelautaan tule uusia reikiä ja mittariston toteutus kliinisti.
Renkaatkin tasapainotin, ei mennytkään kuin 300g per vanne

Etupää vaan välillä täristää kun etupyörän laakeri on väljä. Vaikea sanoa näistä renkaista kun tämä välillä ravistaa, mutta kun ei ravista niin on kyllä ihan suht siedettävät ajaa. Mutta ehkä kuitenkin liian karkeet kun maantieajoa tulee niin paljon...
Muistin muuten kysyä mitä mersu maksoi vuonna 1981, 125 000!