Viestiketju: oletko lakossa 18.9
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.09.2015, 07:59
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Perusasetus

Tekis mieli mielipidettä ilmasta, mutta minkäs teet kun töitä kerran on. Silloinhan niitä on tehtävä.. Ja nuo ilmaukset järjestetään jossain kaukana etelässä, ei täällä.

Mua nämä leikkaukset ei kummemmin kosketa, mutta se mihin ne iskee on ihan väärä paikka hakea parempaa kilpailukykyä ulkomaillepäin. Nää osuu kaikista kipeimmin palvelualoille, joilla ei kilpailukykyä ulkomaille juurikaan paranneta.
Pitkien lomien leikkaamiset ei kuulosta ollenkaan hassummalta tavalta alkaa säästäminen. Työllistäähän se ainakin päivähoitoväkeä, ym. kun lasten hoitoa ei saa järjestyyn kesällä ja saadaan paremmin vastinetta palkalle kun ollaan enemmän työmaalla.

Tasapuolisuutta noihin leikkailuihin lähtisin kuitenkin ajamaan omalla mielenilmauksella, jos sellaiseen olisin lähtemässä. Jkylässä ei päättäjiä nyt juuri pyöri, niin pitää varmaan käydä lyömässä torttu naamaan, kun tänne eksyy..
Siis vaatia paskaa käteen niillekin.

Mulle on yks hailee meneekö multa pari arkipyhää, vai ei. Sunnuntaisin ei minun hommissa paljon ole tarvinnu työmaalla olla, saati töitä tehdä.

Aika paljon karumpia keinoja on otettava käyttöön jos halutaan että niillä oikeasti jotain vaikutusta on.