Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 16.09.2015, 15:47
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
olen vähän samalla linjalla itse kanssa jos ja kun työvaloja itse omaan autooni ripustan tehdään ne kerralla hyvin jne eikä mitään purkka patenteilla se on vähän kun tuon auton rungon kanssa isoimmalla lekalla hakkasin olan takaa ja joka kohta josta vähänkin jousti niin uutta tilalle tupla ainevahvuudella just sen takia koska ei kiinnosta tehdä 2 vuoden päästä hommaa uusiksi
No juu, toki joskus joutuu jotain sätöspatentteja tekemään hetkeksi - varsinkin jos ihan kesken matkan hajoaa. Mutta yleisesti ottaen toivon, ettei mun enää tässä iässä tarvisi ajaa sellaisella autolla, joka on kasattu purkalla, jesarilla ja koivuhaloilla. Kyllä se kuului vähän niinkuin siihen 90-lukuun ja nuoruuteen... Corollassakin oli aikanaan jos jonkinlaista suksisauvaa, vasaraa ja pesismailaa, joilla jokaisella piti vähän kokeilla tuolta ja kilkuttaa täältä ennenkuin pääsi liikkeelle.
Että juu, koittais nyt tehdä sellaisen auton mitä olisi vähän enemmän pohtinut. Ihan jo siksikin, että suunnittelu ja pohtiminen on kivaa, ja siksi, että tulisi sitten sellainen just itelle sopiva, omaa silmää miellyttävä ja omaa käyttöä palveleva.
Siksi mie aion irrottaa ne ikkunatkin ennen maalausta, kun muuten minuu vaan ahistaisi kun tietäisin, että nyt on auto maalattu mutta ikkunan alta hyökkää joku ruosteyllätys vuoden sisällä esiin. Helppo ja hienohan se olis vaan maalata tuosta yli, mutta tehdään nyt kunnolla kun kerran tehdään. Ei tarvi tulla uuteen maaliin näyttelypintaa, mutta on sen alta ruosteet saatava ensin pois.

Offroadtarvikkeelta on tänään lähtenyt mulle vinssinkilkkeitä tulemaan, eli edistyy sekin sivurojekti omaa hidasta tahtiaan...
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten