Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei
Jotain työvaloja tarttis saada taakse, kun noi omat pakkivalot on ihan vitsi niinkuin kaikissa muissakin autoissa. Haluun sellaset valot että päivä valkenee mörön perseeseenkin kun ne täräyttää päälle. 
No saa nähä koska otan tän valohomman asiakseni. Kun täs olis syylärin pesua, peltihommia, vinssihommia, peräöljy- ja vaihdeaskiöljyhommia ja ja ja...kaikkeaagh! Töissä pitäis käydä ja vissiin lastakin tavata useammin kuin pari kertaa viikossa 5min, sit pitäis pitää kaikki mun lukuisat gigolot tyytyväisenä ja ja eiku. Niin ja treeneissäkin käydä. Huhhuh.  
Taidan muuttaa autotalliin ja unohtaa muun maailman. 
|
katolle pari led työvalo tuikkua erillisestä katkaisijalla sit kun alkaa kasvamaan valon määrä suuremmaksi sivuille kans ja sit eteenpäin

Etköhän sie näppäränä viritä jostain taskulampusta tms väliaikaisen ratkaisun jolla näet mittarit pimeässäkin

. Kaikki aikanaan itse en koskaan askiin vaihtanut öljyjä mut periin vaihdoin öljyt toki mä vaihdoin ulosoton niin näki samalla sen öljyn missä kunnossa ja hyvältä näytti toki nyt kun saan projektin kasaa niin vaihtuu kyllä öljyt myös sinnekkin

Tuttu tunne kun ei aika riitä päivässä kaikkeen eli jostain täytyy vain joustaa mutta aina ei voi joustaa samasta asiasta