Hiljaa hyvää tulee?
Vähän kunnostuksia on tullut tehtyä viimeisen parin viikon aikana.
Uskatauduin myös katsastukseen, ja tulin hylsyllä takaisin.
Tuomio:
Oikea takaiskari irti. Tämä oli tosin jo tiedossa

Jarrut:
Vasen etu ja takajarru ottivat liian heikosti.
Raidetangon sokka puuttuu.
Oikea takalaakeri pitäisi kiristää.
Inssi otti myös hienosti kytkimestä mittaa ja yritti kovasti ajella pois jarrudynolta käsijarru päällä. Todettiin sitten että joo nämä on vähän erilaisia kun normiautot... Kytkinremppa nyt sitten vähän aikaistui.
Iskarit olin jo tilannut jo joten ne tuli nyt viime viikon aikana vaihdettua, mukavaa kun pultit lähtee auki ilman liikaa väkivaltaa

Uutta iskaria alle:

Vanhat jo vähän elämää nähneet:

Etujarru oli pölyä täynnä mutta rupesi toimimaan tasaisemmin puhdistuksen ja parin säätökerran jälkeen:

Pintaa vielä ensikesäksi?!
Takajarrusta meni sitten säätöpultti poikki kun yritettiin samaa kun yllä. Rumpu auki ja ihmettelemään, tuo säätöpultti ja siihen yhdistyvä 9 mallinen prikan on jo kertaalleen hitsattu yhteen...
Positiisen puolena takajarrukengät näyttäisivät olevan varastorasvoissa.
Putsailin jarrukliinerillä ja hinkkasin vähän hiekkapaperilla, mutta ei tahdo millään pitää yhdellä säätöpultilla. Tilaus paddokilla ja taas odotellaan lisäosia :/
Takajarru:

Onhan nuo jarrukengät muuten oikein päin laitettunah? Tuntuvat olevan aika löysästi kiinni? En nyt lähtenyt ottamaan pois mitään ennenkuin saan ne "snailcamit" jolla säätää noita kenkiä.
Öljynvaihtojaen ja muiden ihmettelyiden yhteydessä tuli myös vanhat ja läpilyövät tulpanjohdot vaihdettua Lucasin uusiin:
Vanhoissa on ruuvattavat päät joka aiheutti vähän ihmetystä kun puolanpääkin olisi pitänyt ruuvata kiinni, tilapäisratkaisuksi tuli vanha 900 Saabin kaapeli joka tuntuu pelaavan hienosti, eli ilmeisesti kone ei ole turhan tarkka vastuksista kaapeleissa.

Nyt käy hienosti ja ei tule turhia sähköiskuja asentajaan

Löysin myös vähän lisää ruostetta autosta, oikean etulokasuojan sisältä. Vaatinee jo hitsausta.