Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.09.2015, 07:04
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Käytä noita helmapalkkeja ilmasäiliöinä?

Niin jää kapiiniin enemmän tilaa,Joku jakotukki vaan sisälle johonkin nurkkaan.
Oikeesti? Voiks niin tehdä?
Tosi kiintoisa ajatus, tuossahan tuota tyhjää tilaa on putken täydeltä. Ei se mun uusi ilmapottukaan onneksi iso ole, sen sovittelu Lälliin ei ole vaikeaa.
Mutta tunnetusti kun nälkä kasvaa syödessä, niin varmaan joskus haluan kuitenkin suurentaa säiliötä, eli olen kyllä aika innostunut kaikista päähänpistoista, millä ilmasäiliöstä voi leipoa tarve-esineen (kuten palkkihelmat) tai jonkun muun sisustusratkaisun.
Mulla on edelleen siis sisustuskriisi meneillään, kun olin aina kuvitellut että mun tulevassa Läjässä on vain etupenkit ja nyt se onkin perhemalli.
Suurimman sisustuskriisin aiheuttaja on tällä hetkellä varapyörä. Halusin sen ehdottomasti pois sieltä takaovesta, no nyt se on pois sieltä, mutta täyttää koko takapaksin. Minne se sitten? Katolle? Onko se hyvä ratkaisu jos se on AINA katolla (eikä vain ajopäivinä), ei ehkä.
OOn vähän miettinyt, sahaisiko takapenkin kahtia silleen, että yhdelle jäisi istumapaikka ja kaksi paikkaa olisi nurin. Toisaalta tiedän, että jos lähden laajentamaan reviiriä takapenkin päälle, ei sitä saa koskaan enää pystyyn kun siinä on aina tavaraa päällä...esim. varapyörä...

Älkää tuskastuko, tää kaiken mahdollisen ajattelu, vatvominen ja suunnittelu (ja suunnitelmien muuttaminen) on mulle itselleni tosi hauska harrastus, vaikka se onkin ehkä sivustaseuraajille tuskallista katsottavaa.

Vastaa lainaten