Oho, kohta kaks vuotta menny ilman päivityksiä. Viime vuonna 5 kisaa trialia ja yks krossi. Jossain kohtaa kautta kone hajosi, kansipahvi varmaankin kun oikene kuumana työntää vettä pihalle paisarista ja paisarissa haisee bensa. No ei sitä vielä ole jaksanut vaihtaa eikä korjata viitti. Kuitenkin kaikki osat huonoja niin hajois nyt ees kunnolla. Muina teknisinä murheina pakosarjan ja putken väliset pultit löystyy ja irtoilee. Sit tietty puoli ämpärillistä mennyt takatukivarren puslia.
Tänä vuonna ollut snowcross eli savessa mylläämistä, kulmakorven vierailu ja yksi ajelupäivä. Nyt tarttis varmaankin lähteä vielä yks trial ajamaan, joten määräaikaishuoltoa pukkaa.
Murrokset on ollut nyt noin neljä vuotta paikoillaan, niin oli aika purkaa osiksi ja tarkistaa.

Pipareissa oli vähän sanomista, takuuseen tuli uudet postikulujen hinnalla. Ylemmät käytetyt ja alemmat uudet.
Muut osat hoideltiin valmistajan ohjeen mukaan:
http://www.ashcroft-transmissions.co...int_rework.pdf

Molemmat oli lähtötilanteessa tiukkoja, toinen jopa niin jämäkkä että tunti meni kahdestaan purkaessa. Hoidon jälkeen liikkuu hienosti.

Asetelma englantilais-suomalais-kiinalaista heavy dutya. Varaosien kaveriksi tilasin tehdastekoiset erikoisvetolaipat itse muokattujen tilalle. Rasvaksi tulee tommonen Red Linen maailman paras, eiköhän tuon hinnan (24,90€) kärsi muutaman vuoden välein. Piti oikein tarkistaa että vastaava pingpong-tarvikemurros lrdirectillä maksaa veroineen 23,71€, eli vähemmän kuin rasvat kahteen niveleen. Mut se on sitä motorsporttia

Ja keskellä billet-alumiininen murrosten purkutuurna, mittatilaustyötä tähän projektiin.
Tarttis varmaan keräillä vähän kuvia parin vuoden varrelta..