Näytä yksittäinen viesti
  #124  
Vanha 08.09.2015, 04:40
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Tilannepäivitys; nyt mulla on kaksi samanlaista työkalupakkia. Ihan sellaisia hyviä, tavallisia vaneripakkeja, kulmista vahvistettuja, lukollisia. Työkalut ei tulleet mukana, ne pitää itse haalia.
Olin haaveillut sellaisesta isosta työkalupakista, mutta kun mulle sattuikin nyt tällainen auto missä onkin takapenkki, niin sisustussuunnitelmat meni uusiksi...
Toisaalta nyt kun on pari pientä pakkia, niin ne on helppo napata autosta mukaan, eli ei tarvi jättää työkaluja parkkipaikalle rosmojen armoille.
Juuri mitään työkalujahan mulla ei ole, exä varasti kaiken mitä irti lähti ja vitutti niin paljon etten koskaan hankkinut uusia - vastahan tästä on kohta 15v aikaa.
Tosin nyt Lällin myötä on tullut kipinä haalia työkalujakin, joka kerta kun käyn Motonetissä niin olen jotain pientä ottanut mukaan, milloin pihdit, milloin puukon. Kyllä se tästä pikkuhiljaa.
Nyt ajattelin lähteä tuonne moottoritielle testaamaan pitääkö mun letkuliitokset. Onhan tässä jännitystä kun ei näin vanhaan autoon saa hinausvakuutusta. Täytyyks nyt liittyä Autoliittoon?!
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten