Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 07.09.2015, 14:15
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Viestit: 870
Perusasetus

menee aavistuksen offtopiciksi mutta tehdään nyt virtuaalisesti moottori.
rautalanka malli voisi helpottaa .

-lohko opel omega c20ne 1998cm3 115hp
-kansi opel kadett c20xe 1998cm3 156hp
-kampiakseli c20xe 1998cm3 156hp
-kiertokanget ja männät mittojen mukaan ,puristus suhde pienempi kuin kummassakaan em. moottoreista alunperin.
-nokka-akselit ei kummastakaan em. moottorista alunperin.
-imusarja itse tehty alusta loppuun.
-pakosarja itse tehty alusta loppuun.
-ahdin mallia X ,ei kummassakaan em. moottorissa ole tehtaalta lähtöisin
-moottorin ja sytytyksen ohjaus ei kummastakaan em. moottorista.

tuossa nyt esimerkki joka olisi mahdollinen toteuttaa.
valaisetko matti miten esimerkiksi tuollalailla muutetun moottorin teho/vääntö määritellään jos tuollaista tarjoaa muutoskatsastukseen?
tämä nyt ei ole lähelläkään aiheen aloittajan moottoria , mutta itseäni(ja ehkä muitakin) kiinostaa että minkäverran ja mistä paikoista moottoria pitää muuttaa että sen teho määritellään penkkilapulla?


Viimeksi muokannut liero : 07.09.2015 14:51
Vastaa lainaten