Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.09.2015, 23:31
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Vituttaa se että mun tarvii jäädä kotiin töistä sen takia että toine saa mennä töihi ku sen oma ajokki hajos..muutenki tämä kyseinen äijä rikkoo kaiken ja sotkee paskasilla käsillää koko auton kun ei viitti pistää niitä hanskoja kätee ku tankkaa tai kasetoi tai ronkkii jotai muuta..vaikka persettää..sitte tulee auton pirttiin ja tuhrii kaiken ja tottakai ikkunat auki lastataa että oikee o tomua joka paikassa..vittu että vituttaa tollane.Työnantaja myöntäny ongelmaks sen tuhoamiset sotkemiset, mutta silti aina sen tieltä saa väistyä.Auton renkaasta puuttuu helvetimoine pala ku tämä suhari oli pakittanu sen johki samalla kadottanu puolet kuraläpästä.Oikee pelästyi ku näin sen renkaa ja soitin siitä ni vastaus oli..joo Jukka on sen johki ajanu mutta ku ei se pullistele tai kuumia ni ei se mitää ..siis tä..??? Paras oli tässä juuri kun kyseinen Jukka oli merkannu mun ajamia kuormia itselleen..kuinkaha monasti tuo mulkku on sen tehny?? Mutta kun ei sillä ole väliä kun se on Jukka..Jukka vei asfalttiasemanki lähestulkoo kuorma-auton selässä mennessää mutta onnistu katkomaa vaa johdot ja putket ja koko koneasema pimeeks ja piha täys autoja odottamassa kuormaa ja levittäjä tavaraa tien varrella..tuntien tauko ja ukko vaa otti ritolat kertomatta vahingosta kellekkää..tulos..ei ole firman autoilla enää mitää asiaa sinne. Loppu pyttyautonki fillerin ajot sille asemalle vaikkei sillä hepulla ole mitää osaa ja arpaa asiaan. Asia paljastu ku asemalta soitettii työnantajalle että teidän auto vähä harrasteli täälä ja poistu sanomatta..mutta kun se ukko laittaa kaiken muunki töhöilynsä toisten piikkiin.Ei ollu sillo ku minä ajoin sillä tai ei ollu sillo mitää vikaa missää ku minä olin siellä. Hän on täydellinen ei koskaa tee virheitä..tämäkään heppu. Valehtelee kokoajan oli asia mikä tahansa. Taitava tyyppi kun saa työnantajanki uskoo suoltamansa paskan vaikka seki tietää millane huijari se o silti se ostaa jokaisen sen syöttämän paska puheen. VITTU MIKÄ JUKKA!!!
Eikö näitoo konealalla joka virmas?
Plus muita romuja