Alkoi Discossa jarrujen teho pikkusen huolestuttamaan. Kyllä auto hidastui poljinta painamalla mutta jotenkin nihkeästi ja vaati paljon voimaa. Eli ei kun Pajalle ja asiaa ihmettelemään. Mitattiin tehostimen alipainepumppu ja hyvin toimii, teki sellaset 0.8 bar alipainetta. Samaten jarrutehostimen sisällä kaikki tuntui olevan kunnossa, paineet pysyi sisällä. Myöskään jarrupoljin ei painunut pidempään painettaessa. Niinpä huomio kiintyi etujarrusatuloihin. Pikainen purkuoperaatio ja siellähän oli kummallakin puolella sisäpuolen sylinterit pikkusen jumissa. Uudet kunnostetut hilut paikoilleen ja jopas taas auto pysähtyy. Käytiin vielä paikallisella katsastuskonttorilla mittaamassa dynolla niin oikein mallikelpoiset lukemat tuli. Nyt opetuspoljinkin toimii huomattavasti tehokkaammin.
Niin ja samalla tuli vaihdettua ajoittain oikutellut hehkutuksen rele, välillä toimi ja välillä ei. Oli taattua tarvikelaatua näemmä. Ja huoltokirjaan myös maininta kardaanien voitelusta.