Joo on, eli edessä ja takana on 2" korotusjouset ja 28mm alumiinilätkät niiden alla. Jouset on vaan turhan löysät mun varusteille ja kuormille, eli todellinen korkeus jää aika alas ja on sitten pehmeet poka päällä. Etenkin kun "liian leveiden" renkaiden takia on sisään joustoa toppuuteltu. "koskaan ei ole hyvä.... "
Takaiskarein yläkiinnikettä on laskettu 2" alapäin - etupäässä on tarkoitus katkaista iskaritolppia saman verran kunhan vaan saan aikaiseksi pidemmät jarruletkut. Jos uusilla jousilla on tulos toivottu, niin sit saa olla ja ajetaan vaan. En millään viittis korottaa koria rungolta. Mielipiteitä on monia.
Onneks kierrejousien kans pulailu on helppoa ja kohtuu halpaakin. Laitan eteen (taakse tarkoitetut) 764:set ja taakse sitten 763:set ja noi alumiinipalat. Jos tulee liian jäykkä siirrän etujouset taakse ja hommaan eteen vaikka 751:set tai jotain muuta. Tyhjänä (mut kuskin kanssa) on akselipainot 1045 kg edessä ja 1129 kg takana. Siihen sit 200kg kamaa konttiin ja kaks äijää kabiiniin = safari-paino.
Tapsa
- - Why golf when you can have sex ? - -
- - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - -
- - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - -
- - Keep it simple - for our sake, not yours - -
|