Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sten
Mistä löysit siihen osia, ja sopiko se 203 suoraan 727 jälkeen ilman akselinvaihtoa ynnä muuta. Olen ajatellut sitä doublerin rakentelu myös.
|
Sori Jarelle offtopic.
Kyllä noita 727/203 comboja on Ryslerillä harrastettu enempi vähempi. Adapteri taitaa olla erilainen riippuen siittä onko jakotoosana 203, 205 tahi 208. Tai ainakin 203:sessa on omansa. Pituus kuitenkin sama. Jossain 80luku loppu(???) kohtaa vaihetoosan ulostulo akseli kasvo pituutta. Kuvassa:

Oikeella alhaalla 203:nen jonka adaptereineen myin dodgemanille. Takarivissä parit 205:set ja vasemmalla edessä 241:nen.
Kuvassa:

edessä on 727 jonka persuuksista tuon 203:sen myin. Sen perään pulttasin 208 toosan adaptereineen.
Manuaali Sm435/203 adapteri pulttautuu 727/203 väliin mutta siittä puuttuu keskeltä tukilaakeri.
Ja tuohon välitys keskusteluun, mulla on 38.5 renkaat ja 4.10 vällärit Dodgessa. On mun mielestä vähä liian pitkät sekä kadulla, että maastossa. Tosin kyllä niillä pystyy hiljaa ajaan metsässä ja pallon saa äkkiä pyöriin lujaa jos haluaa. Jakotoosassa 2.72 välitys joka vähä antaa armoa jenkkien yleisempään noin kaks välitykseen.