Terve taas!
Osa muista auto vastustuksista (pitkä sana

) on nyt selätetty ja liipaisinsormi hamus sähköliimakoneen kahvaa niin jotta kipinät melkein sinkoili. Kun pääsin vihdoin bertan kimppuun ja sen hitsauskahvan käteen niin ei palio kipinät sinkoillu kuin ite koneesta.

Samalla huomasin että vaatii tuo vanha wallius muutenkin hellää huoltoa, olihan se melkein 20vuotta jokapäiväisessä ammattikäytössä ennen mulle tuloa. Laitoin uudet lankaputket, selvittelin kaasuvuodot kuntoon, puhdistin rullat, putsailin muutenkin ja rasvasin pyörivät osat. huomasi heti hitsatessa että tulee paljon parempaa saumaa kun lanka ei nyi ja kaasua tulee muuallekki ku walliuksen konehuoneeseen

Samalla kauhtunu ulkokuori tuli maalattua, ja morsian maalasi vielä superhienot wallius tekstit kylkeen
Sitten meni hermot tapletteihin ja älypuhelimiin, ja tuli hommattua ihka oikea tietokone. tai siis kaksikin konetta. toisen berttaan karttakoneeksi, joku cetac ydinpommin kestävä läppäri;
.......ja sitten ihan pöytäkone. minnekkäs muualle ku pajaan

jos nyt tulis vähän useemmin päiviteltyä ja kirjotusvirheetä vähemmän
Ja sit niitä autojuttuja senhän takia te täälä ootta
Kaikkea pientä pitäny näprätä ennen maalausta, mutta isoimpana tietysi nojailuputket. nää on ollu mieles het niinku alakaa ppäälle jotta tällääset on sitte ku mullon beejii

tuohon korin ja rungon välihin tuloo sitte sitä turkkipelliä astinlaudooksi ja etulokareiksi. nostin nuo etulokarit vähä korkiammalle ja toin niitä vähä eteheppäin bj43 aksilaväliä silmäillen
Seuraavaksi keräsin Normadur purkit tuohon ovensuuhun ja aloin emännän kans roiskimaan, offiautoon soveltuvalla maalaustavalla, eli pensselillä ja telalla
Tulihan siitä aiva hirviän näköönen

Toiseen kerrokseen aattelin roiskaasta vähä ohenninta sekahan, jos tasottuis vähän paremmin.