Alkaa olemaan vaihtoehdot vähissä joten uusia ideoita kehiin...
Bensa pajero kyseessä 2.6 litrasella kaasarituhnulla, viimekaudella jo huomattiin että lattialle sijoitetussa eväskassissa suklaat suli ja juomat lämpes.. Silloin sitä ei sen ennempää ajateltu mutta nyt sattui olemaan lämpömittari käsillä, sillä mittaamalla sain komiat lukemat, putki alusta loppuun +300c takavaimentimen ulkokuori n.270c, melko kuumaa eikö??
Putki on muuten suora, lukuun ottamatta takavaimentajaa joka on pajeron orkkis..
Sytytys tarkistettu ja on kohdallaan, kierroksilla ennakko kasvaa niinkuin pitääkin, liian laihalla tuo ei ainakaan käy, tietysti jos kierroksilla menee seos laihalle nii sitten voi syy olla siinä.
Ketjukone joten nokanajoitus ei ainakaan ole perseellään, vetoja koneessa on sen mitä tuollaisessa tuhnussa voi olla eli putki ei ole tukossa..
Mitäs muuta??