isuzussa on ajoasento samanlainen kun muissakin kiinalaisissa, eli jalat kipeytyy pidemmällä kuskilla ja ei muutenkaan tiloiltaan vakuuttanut. kone on keskisektori kone, eli alhaalla ei mitään, eikä sen paremmin 3000rpm jälkeenkään ja 5v laatikko tiputtaa koneen joka vaihdossa ulos vääntöalueelta, koeajossa oli nimenomaan se kiukkuisin "tuplaturbo" malli. muutenhan auto on varmaan parhaan näkönen ja työkalumaisin säilytyslokeroineen jnejne noista kaikista lavureista. etittiin nimittäin firmalle toista kuukautta mieluisaa peliä ja kaikki ehdokkaat tuli koeajettua
jokanenhan ostaa mieluisan vehkeen ittelleen ja toiselle joku vika voi ihastuttaa toista ostopäätöksen verran.
meillä Rangerissa osu lähimmäksi vaatimukset ominaisuuksien suhteen, mutta ongelmat alkoivat sitten tuon laadun ja varsinkin huoltoverkoston asiakaspalveluhaluttomuuden vuoksi. auto pudottelee osia ja siinä on jo nyt vikaa voimansiirrossa, vaikkei ole ajettu kun alle 25tkm ja kun vioista reklamoi ja toivoo, että niille tehtäisiin jotain, levitellään käsiä ja vedotaan niiden olevan ominaisuuksia. (ilmeisesti Ford sitten on suunniteltu tiputtamaan takavalonsa tai perälautansa, tai vilkuttelemaan vikavaloja randomilla..)