Näytä yksittäinen viesti
  #146  
Vanha 23.08.2015, 19:39
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

Lainaus:
sit ku jää niin taitaa olla aika syvällä ja tiukassa
Väkisinhän se jää välillä jumiin, mutta mun mielestä vedot on paljon kevyempiä ku suorilla akseleilla. Monesti sellasesta muutaman sentin (halkaisija tyvestä) männyntarrista vinssattu, toki välillä pitää "tolpata" sitä puuta miesvoimin mutta sievästi kun ottaa niin aika hyvin tulee.

Sähkövinssi, hyvät välitykset ja automaatti niin pystyy tosi tarkasti auttamaan renkailla, ja varmaan täydet lukot ja ne renkaatkin auttaa.

Toki mun ajotyylissä on yleensä aika rauhallinen ja joskus jopa harkitsevainen, eli ei tule monestikaan hulluna kaivatettua kun auton menemiset ja jumiin jäämiset osaa arvioida aika hyvin. Ja niin monta kertaa on tullut nähtyä se että kun viimeiseen saakka joku yrittää niin tulee vaan ankara vinssaus sitten. Keskimäärin huomattavasti nopeempaa kun ottaa sen koukun käyttöön melko heti kun selvästi tuntuu sille että ei tää tästä ajamalla mene. Ja yleensä kun tulee ajeltua apparin kanssa (tai apparina) niin kynnys vinssin käytölle on pieni.

> kuraa/paskaa siihen pyörään lentää. Anturi on kuitenkin puolenmillin päässä pyörästä

Ei anturi ei kestä kosteutta vai ei kestä mekaanisesti? Missä ne suorasytkällä varustettujen offiautojen hallit sitten on jos ei kampuran päässä?

Tässä pari fotoa eiliseltä, kotin saada kampuran pään hihnapyörät kuvaan mutta oli vähän hankalaa, kohtuu hyvin piilossa mun autossa.

Näkyypähän samalla sen etusuojan rakennetta vähän jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Vähän turhan painava vaan, mutta kestää paukuttaa.







Ekassa kuvassa näkyy osin panhardin rungon pään tuen antautuminenkin, kuvia ottaessa en vielä tiennyt viasta muuta kuin että ratissa oli klappia vähän normaalia enemmän. Suunnittelin uuden simpukan ostamista taas, mutta niitä src-autoja hinaillessa edestä alkoi kuulumaan kolinaa, erottui helposti kun alusta on muuten tosi hiljainen. Sivuäänien syytä piti alkaa etsimään kesken päivän kun ratti oli suoraan ajellessa yhtäkkiä puoli kierrosta pielessä... Vika löytyi nopeasti kun pyörittelin rattia edestakas ja Kimmo kurkki samalla keulan alle.

Pari

-Paavo
Vastaa lainaten