Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 23.08.2015, 00:42
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Kiitos ajopäivistä, oli varmaan paras pito mitä nuo maastot tarjoaa. Ajettiin sellaisiakin paikkoja, mistä ennen ei ole päässyt.

Ihmettelin ohjauksen jumittumista, mutta tehostajan remmihän se oli karannut väärään uraan ja hioutunut vesipumpun pyörää vasten melkein olemattomiin:


Ensimmäinen kerta kun oli tuon kanssa ongelmia, hihnapyörien linjausta on moitittu jo vuosia. Vararemmi oli varaosalaatikossa, mutta kun koko laatikko unohtui ottaa mukaan. Lähdettiin sitten kotia päin kun orbitrooli on heikko käännettävä ilman pumpun apua.

Taka-akselilla puslatestit jatkuu, ei kyllä vielä haitannut ajamista kun toinen puoli oli paremmassa kunnossa:

Höh.....suorista tosta remmistä toi mutka poijes...ei kai se muuta tarvii?



Kaalimatonen toimi melekee moitteetta päivän. Mitä ny yhes kivikossa jostain syystä etukardaanin liuku lipes niiii ulos, että ei momentit enää loikannu etuakselille.....mystinen vika....pitää tutkiskella miks niin kävi. Eli täytyy jatkaa ajeluja jotta selviäää vika joskus.

Sit yks tulpanjohto halus irroitella ittensä jakajan kannelta ain väliajoin....en oo vielä siihenkä keksiny syytä....ehkä on niin voimissaa oleva kipinä, että se tavallaa niinku potkii johdon irti Tai sit se johto on vaa jo nii vanha ja löysä....niinku kuskikin

Kamerat ja kaikki niihi liittyvät hilavitkuttimet oli jopa mukana, mutta eipä tullu käytettyä.

Kauhiasti kiinnostas tiuhentaa välityksiä ja pirteyttää konetta tän ajopäivän jäljiltä....noo tuski tulee mitää muutosta, mut tuommoisia ajatuksia kyl porautu kaaliin kuitenki.
Vastaa lainaten