Ja jos haluaa johtosarjaa jatkaa niin soppelista kohtaa poikki ja riittävä määrä jatkoa väliin, hyvillä liitoksilla, itse tinaisin. Ja jos kytkennät arveluttaa niin jatkaa yhtä johtoa kerrallaan.
Muistaakseni 3.9 ABS-boksissa on sama liitin kuin 3.5 ECU:ssa, eli kannibalisoi sellasen ja yhden johtosarjan liittimen, niin ei pitäis olla ameriikan temppu rakentaa väliin jatkojohtoa. Mulla on varmaan vieläkin jossain sellanen ABS-boksi ja osin kannibalisoitu (ruiskujen liittimet otettu uusiokäyttöön) 3.5 ECU:n johtosarja (eli ECU-liitin ja X määrä johtoja) jos joku haluaa tällaista kokeilla.
Mutta toi ajatus kojetaulun päälle keskelle ei ole huono, jos kosmeetiisia arvoja ei tarvitse kamalasti huomioida.
Mutta mainostaisin siltikin vielä sitä megaruuttaa, pelkälle sopalle kohtuu helppo tehdä, ja jos raskii laittaa laajakaista-lambdan niin seosten säätö on mallia "laitetaan megatunesta automaattisäätö päälle ja ajellaan normaalisti", automaatti säätää kohti optimaalista seosta. Itse tein perussäädön näin, sitten WOT-kohtiin soppelisti lisää, silleesti että seokset on 12-13 (kun ei oo katteja...) väliin noin suurinpiirtein, ja hyvin peuhaa.
-Paavo
|