Uutena varsinkin takalehdet on niin perhanan jäykät, että ne voi hyvinkin pitää auton kallistelut tehokkaasti kurissa. Kun lehtipakat ja vieterit on ajettu sisään muutamien metsäreissujen jälkeen, niin meno on ihan erilaista. Itsellä ei XJ:ssä aikanaan 3.5" pakat joustaneet juuri yhtään metsässä (ei ollut tankin panssaria, vetokoukkua eikä järeää puskuria), piti laittaa ensi alkuun takakonttiin parisataa kiloa hiekkasäkkejä ja käydä venyttelemässä autoa että sai paikat elämään
XJ:ssä oli sekä 3.5" korotussatsilla - uudet etu- ja takajouset, kaikki uudet tukivarret, uudet ohjausosat, uusi panhardi - vakaaja auki kallisteli reilusti enemmän. Myöhemmin vaihtui 4.5" vietereihin, taakse eri pakat (OME:n 2.5" pakat, RE:n 3.5" pakat oli mielestäni vähän turhan jäykät) + pidemmät riiput + pieni korotus jousipetiin, ja pitkät tukivarret. Kallisteli vakaaja auki tiellä ihan selvästi edelleen. Takavakaaja oli irti alusta asti.
ZJ:ssä jos otan etuvakaajan auki (takavakaaja on koko ajan kiinni), auto tuntuu mutkissa kuin ajaisi hyytelömaton päällä. Vakaaja kiinni ei kallistele enempää kuin mitä voi 3" korotetun 2 tonnia painavan auton kuvitella. Uskaltaa ihan huolella ajaa mutkatielläkin reilumpaa vauhtia

Autossa on kaikki uudet/ uudistetut tukivarret, panhardit on 100% kunnossa, uusi ohjaus, yms.
On oikeasti aika käsittämätöntä, jos ei halkaisijaltaan 28mm:n vakaajan aukiolemista huomaisi kierrejousilla olevassa korotetussa autossa mitenkään

XJ:ssä takalehdet hieman tukevoittaa verrattuna ZJ:hin, mutta ei paljon.