Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Toissapäivänä haettu nyt se alaskan malamuutti. Huskya seas jonni verran.
Sitte taas huilattiin

|
On tämäkin päässy kohta 7kk ikään. Jämerä koira, seuraa sinne minne ikinä kuljetkin. Ja jos unohdat ottaa koiran tupaan niin se kulkee ovesta sisään ja ulos

Eikä oo mitää oven raapimista, se hyppää toinen tassu karmia vasten, ja toisella tassulla kääntää kahvan alas ja vetää samalla oven auki.
Yks eriskummallinen sattumus tuli tuossa kesälomalla koiran kanssa. Tuos pihalla hitsailin hodarin helmaa, ja hermot oli ihan s**tanan kiriällä, sit jossain vaihees paloi käpy lopullisesti ja menin auton rengasta vasten ja manasin oikeen kunnolla.
Koira kaivaa jemmapaikastaan aiemmin annettuja herkkuja ja tulee yhtäkkiä multaisen possunkorvan kanssa mun eteen ja alkaa tökkiä mua sillä jalkaan. Ajattelin jotta mitä helkkaria se ny meinaa, otin possunkorvan käteen ja heitin muutaman metrin päähän siihen nurtsille.. koira otti sen uudestaan ja taas tökki jalkaan. Heitin taas sen samaan paikkaan ja koira taas tois sen mulle. Siinä vaiheessa leikkas, se toi sen mulle että tulis parempi mieli

lakkasin hermoilemasta ja mukamas aloin järsiä sitä niin koira palas tuvan nurkalle loikoilemaan.

uskomatonta miten ne voi noinki ajatella
Samassa operaatiossa multa katos hylsysatsista hylsyjä, mä aattelin jotta mihinkä ne ny joutuu. Siinä jarrupaine säädintä ropates huomasin jotta koira kävi salaa noukkimas hylsyn hylsylaukusta

sieltähän ne lopukki sitte löyty tuvan nurkalta maahan kaivetusta montusta