Näytä yksittäinen viesti
  #331  
Vanha 17.08.2015, 21:55
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Tätäkin tuli kesällä edes hieman korjattua. Viimeks siis meni murrosnivel ja tehostiment letku+putki hässäkkkä rikki poikki.



Pukit alle ja tutkiin mitä on hajonnu. No murroshan oli iha säpäleinä taas kerran.


Ja sit katselin vetarin päätäkin ja siis toi vasemman puoleinen jo aika nuljaantunu spoorinenhan siellä oli.....laitoin sit ainoon varavetarin sinne tilalle, kun aloin mietiskeleen, että jospa noi nuljut boorit aiheuttaa enste sisäkruunun halkeamisen murroksessa?? Noo sen näkee ehkä joskus kestääkö yhtää paremmin. Tuli jopa tungettua ihan uus vetarin nivelkin paikoilleen.....Bölk meni nyt siis paikoilleen....saas nähä koska kranatisoituu.



Joo tehostimen putkenkin vaihdoin ja totesin sen jälkee, että pumppuhan on kans saanu siinä leikissä turpiinsa, meinaan tehostusta ei oo. Positiivista on kuitenkin, että enää ei lennä öljyt pitkin konehuonetta

Sit mää taas heikkona hetkenä sorruin ostaa itelleni vielä yhdet maasturin gummit.....nooo ei alun perin kyllä suunnitelma ollu niitä tähän laittaa, mutta koska vanteiden pulttijako sopi, niin pakkohan noo 40" Ground Hawg kumit oli tohon tällää alle....ei vaan oikee mahdu maastossa oleileen....eikä muuten riitä koneessa varmaan ruutikaan noita pyörittää


Seuraavaks pitäs jaksaa vaihtaa ohjauksen pumppu, että pääsis ajelee kevyemmin. Joo ja korin flatbed muutos kans edelleen jumittaa pääkopassa....kai tää semmoseks joskus muuntautuu??
Vastaa lainaten