ei tullu voittoo eikä paljo muutakaan
arvelin et ei saaaaatana jaksa mättää kaikkii kamoi pois kyyist ku ei oo ees syvää tänä vuon. noh.. eka kierros meni iha mallikkaasti rataan tutustuen hissuksee kurvailemal mut toka rundil ajoi isoimmas lätäköst samast kohtaa ku etelliselläkii kierroksel. virhe

siin oli vähä kurmuutettu ja hinailtu miuta enne ni täyest laukast molahti runko aisoja myöte hiekkaan

ja vettä kohisee sisälle joka saatanan reiästä.
ei sillä. miulla ei oo mitään vettä vastaan ja sillee kivaahan se on olla olemassa myös auton sisäl mut taas kastu reissu kamat
vinssillä veks ja kolmatta kieppiä en ees ajanu. aika vaisut rallit oli muutekii kaiki puolin. ajeltii vetsevon vanhan kentän päätyy lammelle yöks. 3 kaljaa lärvii. puol 6 aamul ylös keittelee kahvia huomataksee et maito unohtu ostaa ja kahvi kupit jäi kotia kuivaus kaappiin. vittu
aamu 9 aikaa sunnuntain olin jo koton lölläilee. ei huono
3 vkl menny putkee venäjäl. ens vkl ois kans vapaata. mihiköhä sitä lähtis
ja senverra oon koittanu itse opiskella et ei täst kisa / safari auto hommast tuu yhtää mitään. se on joko tai. piste. iha sama juttu ku koitin 18 Kesäsenä ajella safaria ja pitää jeepin käyttiksenä...
safari ajohan on hauskaa ku hitto ja sillee mut kovin tuntuu et pitäs päästä vähä hankalempii maastoihi ajelee iha muulla autollaki vielä
kehitys ei kehity tälviisiin jos jatkaa ajamista sanos mein kylän matti
syksyl myyn tän jollekki kodittomalle juopolle halvalla ja käyn pipertää kilpuria. perkele.
(ostetaan halvalla pari tonnia kantava kärri rojekti)