Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t3
En päässyt perille miten alennusvaihteisto ja keskitasauspyörästön lukon pitäisi toimia. Omistajakaan / myyjä ei ollut perehtynyt ko. asiaan.
Miten varmistan että nelikko ja lukot toimii.
|
Neliveto on jatkuva, keskellä planeettapyörästö ilman torsenia. Eli jos keskilukko ei ole päällä niin vain yksi rengaskin voi sutia.
Keskitasauspyörästö lukitaan kepillä, lukossa ollessaan merkkivalo palaa ja pitävällä alustalla ympyrää ajaessa pyörät sortaa/ahdistaa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t3
Osaisko joku kertoa mitä tapahtuu missäkin asennossa ja miten tulisi käyttää ( nimim. ei kokemusta automaatti nelikoista).
|
Kepissä: neliveto-neliveto keskilukko kiinni-vapaa-lyhyt neliveto keskilukko kiinni. Normaalisti ajellaan keppi taka-asennossa norminelivedolla.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t3
Minkälainen kylmäkäynnistyvyys ko. autossa. Syksyn/talven aikana tulee majailtua sähköttömissä paikoissa ja auton pitäisi pärähtää käyntiin -20, jopa -30 asteen pakkasessa ilman lämmistystä.
|
Lähtee se, mut laita nyt hyvä mies Webasto jos tollasta on näköpiirissä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t3
Moottorin / aut.laatikon kestävyys ja mahdolliset huonot puolet?
Kaikki neuvot otetaan vastaan mitä kannattee ko. autosta syynätä ennen ostoa.
|
Kone kestää ihan ok, -99 tuli lujempi kansikin. Automaatista ei omakohtaista kokemusta, mutta Aisinin tekemä kun on niin ei se huono voi olla. Lootaöljyt ja jäähdytysnesteet voi joskus olla menny sekasin, syylärin alalaidassa kun on laatikon lauhdutin. Ne jos vuotaa keskenään niin sit on ongelma päällä.