Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 14.08.2015, 10:13
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami Näytä viesti
Kysy pöpilistien palstalta. Ne tuntee tän 60-luvulla käyttöön tulleen moottorityypin kuin omat taskunsa.

http://www.opel6070club.com/forum/index.php

edittiä... oot kyllä jo tehnyt suunnilleen kaiken mitä tuolle voi tehdä. Melko mystinen juttu. Ei tule enää mieleen mitään kovin järkeviä juttuja. Ruiskun maapiuhan huono kontakti ? Tai jotain muuta tosi omituista. Ilmamäärämittarin hiililevy kulunut puhki joistain kohdista ?
hiililirvut näytti hyvältä. Ja ajattelin seuraavaksi siirtää piirikorttia vielä eri kohtaan että liukupinnit kulkee puhtaalla kohdalla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Sytkäboksi olis sellainen elektroninen komponentti, litteähkö boksi riviliittimellä? Mutta tuossa lienee ruiskuna motronic joka ohjaa sytkääkin, eli ei välttämättä omaa boksia? Mistä tuon moottori on peräisin?
Lämpötila-anturi venttiilikopan ja ylävesiletkun välissä?
Mekaanisen releen räpättäminen käydessä kuulostaa erikoiselta, mutta kaikki on mahdollista
Miten bensalinjat menee? Bensan höyrystyminen letkuun/putkeen hyydyttää menon liian kuumassa.
Sytkäboksi on ruiskuboksin yhteydessä samojen kuorien sisällä. Ja motronic.
Opel omegasta on tuo kiuas peräisin. Bensalinjat menee tossa lokarissa, pakosarjan puolella. Tätäkin on syytä tutkiskella. Ja tosiaan vian ollessa päällä käy hienosti kierroksilla ja tyhjäkäynnillä ilmanvkuormaa mutta kun moottoria kuormittaa esim liikkeelle lähtiessä niin alkaa armoton nykiminen. Ylävesiletkun läheisyydessä on vain yksi anturi.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja

Viimeksi muokannut Häänrik : 14.08.2015 10:17
Vastaa lainaten